top of page

ללכת, לנשום, לעוף באוויר,
לטייל זה לחיות!
כי לטייל זה הרבה יותר מלראות מקומות יפים,
זה שינוי שמתחולל בתוכך עם כל צעד וכל טיול.

מילה טובה
חוויות המשתמש...
אבי ציפורי
“במשוב הכללי של המורים קיבל סיור זה ניקוד של 5 מתוך 5 תוך התמקדות על "יציאה מהשיגרה", הדרכה עם מעוף", "הכרת השטח ליד הבית ופעילות לא פורמלית עם תלמידים", "ניצלתי את המתכון בסיור עם חברים-התלהבו מאוד.”

bottom of page


